Small Blue Outline Pointer

Wednesday, 14 December 2011

DAPAT KOJOO

 HAA...!! JAWAB SALAM TU KALAU TUU KALAU TAK JAWAB DOSA..:O
arefif ada pengalaman bekerja...huhu!!!...tolong mak ja ponnn..hehe..aku sedih niee sebab kawan semua dapat kerja...yang aku tak puas hati sebab selalu depa nak keluar depa ajak aku tapi tiba-tiba hari tu depa macam saja tak panggil aku...sedihh niee....lagi pown aku boring la jugak bila duduk jer dalam rumah nie pagi-pagi....nasib baik mak aku minta pertolongan aku untuk mengangkat buku-buku yang berat tu....(kerja di kedai buku)...esok perlu buat lagi tapi serius best...(tak tahu la pasai pa)...mungkin esok lagi terok kot sehinggakan jadi macam inii...




entah la....apa pulak yang akan jadi esok...tapi nak bagitau buku tu serius berat(saja nak bagi tau)





tq sebab sudi baca