Small Blue Outline Pointer

Friday, 16 December 2011

DUNIA DAH AKHIR ZAMAN


 NAK MINTA TOLONG BACA....DAN AMBIL PENGAJARAN..
share lagi bagus(salah satu jihad)
mintak stop lagu untuk baca niee..^^

PERSATUAN MELAYU MURTAD TELAH DILULUSKAN

persatuan melayu kristiantelah sah ditubuh kan di MALAYSIA
injil telah dicetak &diedarkan.....IFC buat roadshow besar-besaran sokong kebebasan beragama.... bersedialah wahai saudara-saudari dan berdoalah agar Islam selamat..

dunia akhir zaman menjadi semakin menakutkan apabila dikaitkan dengan akidah..nk jadi pa la niee..==
patut la ada orang kata tak nak anak.. bukan takut nak beranak tapi takat anak mereka akan terpesong akidah...hrrmmm...

korang nak tau tak apa yang mereka minta dari PM ..?
mereka send memorandun kepada PM meminta 15 perkara berhubungan dengan ISLAM supaya dimasuk kedalam perlembagaan Malaysia
  1. setiap anak yang dilahirkan di malaysia jangan dikaitkan dengan mana-mana agama sehinggalah berumur 18 tahun...~~macam mana tu..anak anak melayu tak boleh dididik dengan cara Islam dan bila umur 18 dia boleh pilih agama...kalau dia pilih Islam pon macam mana baru nak kena potong dan baru nak belajar alif,ba,ta..terok tu..==
  2. dalam IC dihapuskan identiti agama
  3. mana-mana orang bukan Islam kalau nak kahwin dengan orang Islam tak perlu masuk Islam 
  4. orang Islam nak kahwin dengan bukan Islam kena tukar kepada bukan Islam...~~nak jadi macam indon gak ka....
  5. sepertimana kerajaan malaysia menyalurkan dana kepada masjid2 , begitu juga kerajaan malaysia perlu menyalurkan dana kepada rumah ibadat orang bukan Islam
  6. peraturan sekolah yang mengizinkan murid-murid Islam hendaklah dimansuhkan...kerana ia akan menghina orang bukan Islam...~~(apa pasai pulak)=.=??
  7. hapuskan mahkamah syariah kerana ia juga menghina agama-agama lain...macam mana nanti kalau ada masalah nikah kahwin, and penceraian ..... and perkahwinan tak akan dijalankan atas akad nikah laa..tapi sebalik nya dengan berdaftar..
  8. mana-mana orang bukan Islam yang masuk Islam haruslah semua hartranya dikembalikan kepada pewaris yang bukan beragama Islam..
  9. mana-mana pasangan bukan yang nak masuk Islam,pengjagaan anak tidak boleh diberikan kepada mereka
  10. sepertimana rancangan tv menerangkan tenteng agama Islam begitu juga dengan agama bukan Islam 
  11. sepertimana AL-QURAN , malaysia juga perlu mencetak bible dalam bahasa melayu diedarkan di seluruh negara 
dan lain-lain lagi




lihatlah saudara saudari,,, Islam diludah depan mata kita sendiri..moga saudara dan saudari kuat menghadapi dugaan ini...

ini satu lagi...aku rasa mungking ada kena mengena ngan benda ni jugak...hampa pernah dengar tak yang malaysia sekarang nie sedang menyiapkan gereja terbesar di asia...MASYAALLAH..
kalau tak percaya cuba tengok gambar bawah niee



geraja ini akan menjadi gereja terbesar di asia dan tercanggih didunia..gereja yang berkoskan 100 juta tidak termasuk kos tanah 35 juta mampu memuatkan 5ribu orang pada satu-satu masa...gereja ini diberi nama ccc atau pon calvary convection centre dan bertempatkan di Bukit Jalil
jangan terkejut apabila gereja ini siap akan diisikan dengan anak-anak melayu yang bukan beragama Islam
gereja ini juga mempunyai unsur2 freemason


 tengok la apa misi-misinya

                                     The Mission Statement of the Calvary Convention Centre is:
* To be an inspiration and to benefit all in Malaysia and beyond
* To be a dynamic and positive influence in our society
* To care and to share with those who are without hope
* To equip and train those who desire to serve and help others
* To declare God’s love and His faithfulness to mankind

p/s:hrrmmm...harap2 saudara-saudari semua kuat kan iman la norrhhh...






tq sebab sudi baca