Small Blue Outline Pointer

Thursday, 22 December 2011

DAH NAK SKOLAH DAHH...O.0


nie yang teman tak suke niee...baru cuti jer dah nak kena sekolah balik...=.=

serius tak puas cuti kali niee...cuti 2 bulan mcm cuti 2 hari..(sapa setuju angkat tangan)..
mungkin student yang duduk asrama ja yang setuju..betul tak....ermmm..
cuti nie la yang boleh buat otak rehat pun...kalau dah sekolah jenorrhh nak kena pikiaq pasai addmath...
(padahai tak blajaq addmath pownn)
saja nak buat terok..(geng paan)..paan tu kawan sekolah aku yang suka sangat-sangat buat terokkk..
tapi baik hati..^^
hadoi..dah blur dah la niee...tak tau nak tulis apaa...
ok..balik pada title nie..sebenaqnya aku cuma nak habaq yang aku TAK PUAS CUTII..!!
tu ja...tapi aku rindu jugak pada sesuatu kat sekolah..~~

aku rindu nak main basketball laahh...jangan pikiaq lain norrhhh..
(aku tak couple)
serius

tq sebab sudi baca