Small Blue Outline Pointer

Sunday 1 January 2012

NAK SEKOLAH DAH :(


peace Yo(^_^ v)

SEHAT TAK HAMPA SEMUA NIEE...KALAU TAK SEHAD..
GI MAM UBAT TUU..NANTI KALAU DAH TEROK SUSAH MAK PAK NANTI..
aceh..ambik berat la plak..

dah lame aku tak update kan kan...skunk nie dah last last minit baru mood datang untuk nak update
 blog niee...haha..disebab kan mood  aku datang last2 macam niee memang kelam kabut laa nak menaip sebab petang nie dah nak pegi sekolah/asrama

memang meluat gila laa bila sebut pasai sekolah niee....yang paling meluat kena kemas barang nak balik asrama ..haadduiii..
ASRAMA--korang tahu la kan kalau asrama tu mesti tak bebas kann..
tapi aku memang kena tinggal kat asrama sebab nak pegi sekolah tu mengambek masa 1jam
tapi aku eksaitet jugak la sebab 

aku dak naik form 2!!!!
(menjerit sekuat hati)

mungkin aku dah tak boleh update lepas nie dalam masa 2 minggu ..lepas balik asrama baru boleh update blog kesayangan aku niee...huurrmm..
ok laa sebab aku dah nak kena pegi asrama niee..
 

sempena tahun baru nie..nak ucap la 

selamat tahun baru...
masih sempat kan-kan..
ape..?azam..azam tu biar aku sorang je la yang tahu.. hehe..
nak gf baru(dalam hati)
x de la..just kidding 
rembat dari mr. google

k bai..nak balik asrama dah niee...





tq sebab sudi baca